De schakel tussen auto en leerling

Hoe onderscheid je je tussen de vele autorijscholen in de omgeving? De eigenaresse van deze rijschool schakelde onze hulp in om zich onderscheidend en opvallend in de markt te zetten. Na een paar sparsessies hadden we de USP’s op papier, een duidelijke identiteit en het wensenpakket met betrekking tot de uitstraling.

Nadat de basis stond konden we met het visuele aspect aan de slag. Het ontwerp van een eenvoudig maar opvallend logo, zonder beeldmerk maar met een leuk element in het woordmerk en bewerkt lettertype was een feit. Het kleurenpallet erbij, tig voorbeelden van rallyauto’s met een stoere carwrap en daar volgde het gave ontwerp van de lesauto. Strakke lijnen, felle kleuren, snelheid en kwaliteit staat hier centraal.

Het stoere zwart is gecombineerd met felle kleuren die andere rijscholen niet gebruiken. Op de auto is een mooi effect gecreëerd met de afwisseling van matte en glanzende folie. Met het ontwerpen en bouwen van de website, gecombineerd met een actieve Facebookpagina, is de rijschool goed vindbaar voor de jeugd. En uiteraard komt de herkenbare stijl terug in het huisstijldrukwerk en de afspraakkaartjes. Eén krachtig geheel!

Met deze stoere, professionele huisstijl spreekt de rijschool de direct jeugd aan en heeft het een vliegende start gemaakt. Tsja… wie wil er nou niet in zo’n toffe auto rijden?!

 

Vragen?

Vragen over dit project? Neem gerust contact op.

  • Klant
    Autorijschool Number 1
  • Skills
    Logo en huisstijl, design, reclame, online, signing
  • Products
    Huisstijl, drukwerk, website, carwrap, website, social media
  • Share
Bekijk website