Nieuw logo vertelt het verhaal

De eigenaresse van dit adviesbureau koos een andere bedrijfsnaam en wenste een nieuwe eigentijdse uitstraling die past bij haar als gezicht van het bedrijf en de diensten die ze aanbiedt.

Uit de diverse logo-ontwerpen sprak degene die echt het verhaal van het bedrijf vertaalde het meest aan. Een unieke uitstraling waarin de kernwoorden focus, tijd en communicatie terug komen. Het beeldmerk is ontstaan uit een combinatie van drie iconen, welke in de huisstijl terugkomen als losse elementen die bedrijfsaanbod kenbaar maken. Het zijn de drie trainingen die Miedema Bedrijfstraining en advies geeft om ondernemers en hun medewerkers te helpen regie over hun tijd en hun bedrijf te krijgen.

Het logo is uitgewerkt tot een herkenbare huisstijl, welke we hebben doorgevoerd in diverse middelen zoals haar visitekaartjes, notitieblokken en pennen die voor de trainingen gebruikt worden. Deze nieuwe uitstraling geeft Miedema Bedrijfstraining en advies een frisse boost!

 

Vragen?

Vragen over dit project? Neem gerust contact op.

  • Klant
    Miedema Bedrijfstraining & Advies
  • Skills
    Advies, design
  • Products
    Logo, huisstijl, visitekaartjes, briefpapier, schrijfblokken, pennen
  • Share
Bekijk website